Standard

Deze morgen ben ik vroeg opgestaan om nog met mel te Skype. Spijtig genoeg had ze geen internet. Da was wel nen tegenvaller. Ik heb dus deze nacht niet zo veel geslapen want gisteravond was het na 11 uur dat ik in men bed zat. En dat heb ik vandaag gevoeld. Het plan was vandaag om maar een 26 km te doen maar tijdens het wandelen is dat veranderd. We gingen mee met Dario en Juliano om zondag in Santiago te zijn. Zodat we zeker de grote smorende bol in de kathedraal kunnen zien (geen idee hoe zoiets noemt).
En daarna blijven we de volgende dag ook in Santiago om er alles is te bekijken. Den toerist uithangen.
Vandaag was het dus vermoeiender dan andere dagen. Ook omdat ik gisteren een topdag had denk ik, en 2 topdagen achter elkaar heb ik hier kog ni meegemaakt. In plaats van de 26 km hebben we nu 41 km gegaan. Ik heb daarstraks eens vlug berekend wat men gemiddelde zo is van wanneer ik vertrokken ben. Het kwam uit op zo’n 35,.. Km
Hier in de auberge zijn allemaal jongeren die pas zijn begonnen. Echt grote groepen met veel lawaai. Hopelijk zijn die moe. Zodat ze ‘s nachts hun mond houden. Momenteel zijn we in mélide. Nog een 50 km te gaan te Santiago. Voor morgen dus de laatste dag van boven de 40 km. Daarna is het plan om buiten te slapen in de natuur. Omdat er geen auberge is en ook voor de ervaring. Da moet ge toch hebben meegemaakt he🙂
En dan is het nog een 12 km tot Santiago.

3 thoughts on “

  1. amai nu is de eindstreep wel echt dichtbij, over 6 dagen ben je terug thuis.
    Geniet er nog met volle teugen van! tot heel binnekort!!!

  2. Een hele prestatie Mathias dikke proficiat , maar nu kan het voor ons ni rap genoeg de 24 ste zijn tot dan veel groeten

Leave a Reply

