Standard

Deze morgen iets later dan normaal vertrokken (omdat Michel de wekker was vergeten te zetten) met iets of wat stijve benen. Maar na een kilometer was alles terug wat soepeler en ging alles zoals het moet. Tijdens de eerste pauze, na een kilometer of 19, kwamen we Laurent tegen. De enige die nog overblijft van de personen waar we enkele dagen mee hebben doorgebracht. Vandaag hebben we 44 km gegaan. En het ging verbazend goed. Natuurlijk doet alles een beetje pijn en is alles stijf. Maar zoals je hier soms leest op muren of ergens anders.

no pain, no glory

Ook was het zeer warm vandaag. Veel te warm om in de stappen. Maar binnen een paar dagen komen we in Galicië. Daar is het meer bergachtig, maar groenen. Dus niet zo warm als hier. Hier is alles dor, plat en warm. Wat ook wel z’n charmes heeft, maar voor mij ist genoeg geweest. Ik wil wel eens verandering zien🙂
Hier in de auberge hebben we nog een Nederlander tegengekomen waar we ‘s avonds mee zijn gaan eten in een zeer goed restaurant voor weinig geld. Wel is het stom dat de pelgrims menu altijd dezelfde is. Ik ken hem echt letterlijk uit mijn hoofd.

Zo ik laat het hierbij want ik ben echt moe. Lange stapdagen vragen veel energie heb ik de indruk😉

Vele pelgrimsgroeten

Mathias

20130811-210930.jpg

20130811-210939.jpg

2 thoughts on “

  1. Mathias, dit avontuur nog niet ten einde of je droomt al stilletjes van het volgende. Je gaat nog heel wat beleven in je leven denk ik zo… Nog even stappen en dan terug wat meer afwisseling in het landschap, dat is altijd fijner om in te wandelen,niet weten wat er achter de volgende bocht ligt. Veel succes nog!!!

  2. Dat gij da zo goed volhoud ongelooflijk , nu komt toch stillekesaan het einde in zicht he . En dan ga je nog tot aan de zee stappen ferm zalle .De laatste loodjes wegen het zwaarst maar we wensen jou nog veel doorzettingsvermogen tot binnenkort !

Leave a Reply

