Image

20130803-215527.jpg

One thought on “

  1. Ha dag Mathias, het was weer veel te lang geleden dat ik nog eens op je blog heb gelezen. maar vandaag is het me nog eens gelukt. En daar heeft onzen Tebbe mee van kunnen profiteren, want in plaats van slapen, zat hij net tv te kijken. Da’s al een heel verhaal dat je hebt neergeschreven en je kan goed voelen dat je er echt voor gaat. Super! Hopelijk komen je maag en darmen stilletjes aan tot rust en kan je zonder al te veel klachten verder. en als je nog eens medische vragen hebt, mag je me altijd bellen of sms-en, dan bel ik wel zsm terug.
    Doe da nog goed verder. Nu ga ik ook even kijken naar de blog van Melissa, maar volgens je mama heb ik daar veel tijd voor nodig, want ze zou al een half boek hebben getypt?? ben benieuwd🙂.
    Veel groetjes van ons alle 4!!

Leave a Reply

