Standard

Hier een samenvatting van de afgelopen 2 dagen.

Gisteren was echt de vreselijkste dag ooit op mijn camino. Opgestaan met zware diarree en een maag waar ge niks mee kunt aanvangen. Met andere woorden echt ni goe. Et kwam van et avondeten de dag ervoor, da trok op niks!
Maar ja, we moesten voort. Niks gegeten die dag. Was vreselijk. Veel pauzes genomen want anders kon ik het ni. Aangekomen in de auberge, wat echt een van de beste auberges was waar ik tot nu toe al ben verbleven, was ik nog altijd niet beter. Gebeld naar thuis om te vragen was goed was teen diarree. Heb toen yougert gaan halen, bananen, toastjes en aquarius.
Maar door de yougert te eten heb ik men maag echt helemaal overhoop gegooid. Man, da was vreselijk. Vroeg gaan slapen en de volgende morge was het al iets beter.
Michel was al 2 uur voor mij vertrokken, ze liet een briefje achter waar ze naartoe ging.

Dus ben ik daar vandaag naartoe gegaan. 39 km. Opt gemakske. De diarree was beter, alle het avondeten is er ook terug in 2 seconden uitgekomen dus t is nog ni genezen, en in ieder dorpje een pauze genomen en cola gedronken om de maag te recupereren. Al een geluk dat men maag beter is, heel de dag met een overgeefgevoel in deze hitte is geen lachertje. Het landschap begint ook eentonig te worden. Het is hier de graanschuur van Spanje. Overal waar je ziet is er graan. Vandaag ook vele bekende gezichten tegengekomen die ik al even niet meer gezien had. Was leuk om met hen een babbeltje te slaan.
Gisteren heb ik ook een man van Denemarken ontmoet die de camino al 20 keer had gedaan. Zotjes enzu🙂

VoilĂ  ga nu slapen, t is weer al veel ge laat. Ik hoop dat ik me morgen beter voel en iets deftig kan eten. Want vandaag ben ik gegaan op 2 bananen, 7 cola’s en een paar toastjes.

Doedels!

2 thoughts on “

  1. Dat is spijtig Mathias van uw ziek zijn. Een mens kruipt dan normaal in bed en rust uit maar gij doet nog verder. Hopelijk rap terug beter! Veel moed nog,jij gaat zeker slagen met zo’n sterk karakter. grtjes.

Leave a Reply

