Standard

Na een pain au chocolat en een baguette ben ik deze morgen later vertrokken dan ik normaal vertrek. Vandaag stond er maar 20 km op het menu dus dan kon ik opt gemakske gaan. Heel de voormiddag heb ik niet verder dan 15 m kunnen kijken omdat er zoveel mist hing. In Manciet Heb ik een pauze genomen om daar eens naar het toilet te gaan en een kop koffie te drinken. Eleen zat daar ook op het terraske. Ze sliep ook in de gite communal waar ik gisteren avond ook sliep. Gisteren voor het slapen gaan heb ik nog even met haar gepraat en deze voormiddag heb ik haar vergezeld. Ze is van Schotland en heeft al een groot deel van de wereld gezien. Ze doet nu deze camino omdat ze de andere al heeft gedaan en ze houd er niet van om iets niet af te werken. Onderweg heb ik voor haar een gepersonaliseerde wandelstok gemaakt. Met een mooi handvat en haar naam erin gekerfd. Ze was er heel blij mee🙂 rond half 1 heb ik dan iets gegeten en ik was van plan om men middag dutje te doen. Toen is ze verder gegaan. Na het middagdutje ben ik ook verder gegaan, vol muggenbeten. Damn, wat haat ik die beestjes!
Aangekomen in Novaro zat de Schot op een terrasje waar ik haar heb vergezeld. Ze heeft me daar een cola getrakteerd voor het maken van de stok. Daarna ben ik naar het dorpsplein gegaan en daar op het gras een dutje gedaan. Meer tegen de avond geraakte ik aan de praat met een man van boro boro. Het was een surfer genaamd Nico. Samen met hem en nog enkele vriendinnen van hem hebben we een terraske gedaan totdat ons moeke en vake me kwamen halen.
Toen ze daar aankwamen kwam er een zeer leuke en onverwachte verassing uit de auto. Mel! Amai, da was een overvallende maar heel prettig gevoel. Ze blijft hier tot maandag met ons op vakantie. Maandag gaat ze hier de TGV naar huis nemen en dan op het vliegtuig naar Peru. Dan is het echt voor echt afscheid. Maar nu gaan we nog goe profiteren van de vakantie hier. Dinsdag ochtend vertrek ik dan met ons moeke, vake en Cedric te wandelen zodat ze eens kunnen ervaren wat ik al de hele tijd aan het doen ben.

20130719-155721.jpg

4 thoughts on “

  1. He Mathias ja de verassing zal wel groot geweest zijn !Geniet er maar van want dan is t voor iets langer dan 14 dagen , doe ze daar de groetjes en laat ze op de wandeling samen maar is een poepie ruiken want zeker elle vake is ni van de sportiefste toch ?

    groetjes van tante Vera en nonkel Charel en nog veel plezier op je toch wel speciale vakantie !!!

  2. Ja da zal wel een verrassing geweest zijn,en ze heeft zo haar best moeten doen om het niet te verklappen wanneer jullie aan’t skypen waren,mor het is gelukt en ze keek er echt naar uit om je nog te zien voor ze vertok,Geniet zoveel je kan van deze mooie momenten samen.
    Groetjes en doe het de volgende weke nog goed he,groetjes aan de rest van familie en vrienden.

  3. Hey Mathias, wat leuk te lezen dat je liefje is langsgekomen🙂 super!!! We zijn intussen terug thuis in het ook zeer warme België. Je vrienden van ‘t kot zaten hier op ons terras toen we aankwamen van de reis en waren maar naar één ding benieuwd… Hoe was’t met de Mathias. Heel goed zeiden we en nu we weten in hoe warme omstandigheden hij iedere dag moet stappen doen we nog meer ons petje af … We vonden het zeer spijtig dat het allemaal zo vlug is moeten verlopen,en we je niet zo lang gezelschap konden houden, maar vonden het wel zeer fijn om jou daar te zien.. We blijven voor je duimen en volgen je vanuit Lille via de blog. Geniet nu maar van je vakantie.

Leave a Reply

