Standard

Na een lekker ontbijtje deze morgen ben ik vanuit condom vertrokken richting eauze. Vandaag was ik alleen. Zonder Leo, maar ook heb ik op de route bijna geen ene pelgrim gezien. Buiten met 2 Franse vrouwen tijdens de pauze heb ik met niemand kunnen praten in de dag. Het doet wel raar om alleen te zijn. Soms is het goed, voor de rust en de stilte. Maar soms is het ook zooo saai om niks te kunnen zeggen. Dan praat ik maar wat in mezelf he, maar hoe onnozel is da nu?🙂
Onderweg was er een stuk dat weer moerassig en warm was. Al een geluk dat ik me vandaag heb ingesmeerd tegen de insecten, anders had ik er vandaag weer een hoop bij gehad want er zaten daar veeeel muggen. Het landschap vandaag was ook mooi, vooral tussen de zonnebloemvelden en door de onafzienbare wijngaarden waarmee ze hier de locale wijn maken. Ik heb hem gisteravond geproefd tijdens het eten in de gite en vond hem behoorlijk goed😉
Ik kijk ook al uit voor morgen. Dan komt ons moeke vake mij oppikken op de volgende etappe. Ze gaan hier met het gezin en vrienden op vakantie in een bungalowpark een 50 km hier vandaan. Dus dan neem ik zelf ook 2 dagen vakantie🙂
Ik ga het hier bij laten, ben dit nu aan het schrijven in de kathedraal. Daar is het rustig en vooral niet zo warm als buiten. Na dit ga ik hier nog iets zoeken voor te eten en een terraske doen denk.

Doedels!

20130718-165451.jpg

20130718-165458.jpg

20130718-165505.jpg

One thought on “

  1. Mathias
    Laat je culinaire maar eens lekker verwennen door pa en ma. Ik denk dat ge dat ge kunt gebruiken na de inspanningen van de voorbije weken

Leave a Reply

