Standard

Rond een uur of twee zijn we deze nacht aangekomen. De laatste fles rosé was er te veel aan. ‘S morgens opgestaan met ne kater. Daarna hebben we nog bij de bakker een baguette voor de dag gekocht en zijn we opt gemakske vertrokken. Me zwaar
benen en klein oogskes. Genoeg pauzes genomen en veeeel water gedronken. De route vandaag was vooral door fruit en wijngaarden. Hier in moissac slapen we in de gite van de kerk. Een goede gite met 70 bedden. Ook heb ik vandaag Carl en José gezien vandaag. Ze kwamen met de auto tot aan de gite, hebben ons tot de intermarche gereden waar we boodschappen hebben gedaan en ons terug naar de gite gebracht. Ze hadden ook nog een T-shirt bij, zalf voor de voeten en mijne nieuwe pas. Toen gingen ze verder want ze moesten om half 9 in hun chambre zijn voor het avondeten en het was 2 uur rijden. Daarna heb ik mezelf gedoucht, een heerlijke maaltijd klaargemaakt en gepraat met een man uit Denemarken voor de hele avond. (Geen idee hoe ik z’n naam moet uitspreken, laat staan schrijven)

Zo ik ga het hierbij laten, op tijd het bed in want gisteren is ni meer voor herhaling vatbaar😉

Vandaag hebben we een 28 km gegaan.
Groetjes

20130715-201926.jpg

20130715-201935.jpg

Leave a Reply

