Standard

Deze morgen heb ik weer een zalige nacht gehad met de snurkende collega pelgrim. We zijn vroeg opgestaan om het rustig aan te doen. Toen ik opstond en de brace en zalf bekeek stond er op het etiket dat het goedkoper was dan wat ik had betaald. Dus ging ik terug naar de apotheek om te vragen hoe dat kwam. Maar die was pas open om kwart voor 9 dus moest ik daar wachten. Wanneer hij open was vroeg ik hoe het kwam dat er een andere prijs opstond. Nu bleek dat bedrag te zijn hoeveel je kan terugtrekken van de Franse verzekering. Amai, viel da efkes tegen… Dus ben ik maar voort gegaan, de oortjes inpluggen, muziek op play en gaan. Na een tijdje had ik David samen met een Zwitser en nog een Duitser ingehaald. Met hen heb ik tot de middag mee gegaan. Tijdens de middag hadden de Duitser en de Zwitser de goede gewoonte om een middag dutje te doen. Dus gingen ik en David verder. Na een tijdje hing ik voor op David. Na een paar keer wachten hing hij verder en verder achter mij en ben ik maar voort gegaan. Toen ik verderging na… was het een zware beklimming en er lagen bomen op de wandelpad die waren omgevallen door het onweer. Dus daar moest ik ook over geraken. Eenmaal boven was het nog een lange en warme weg naar … waar Leo zou zijn. Ik was in de vorige stad vergeten mijn watervoorraad bij te tanken dus had ik voor een dikke 3 uur geen water. Men mond zo droog als zand. Toen heb ik even alle stress uit men lijf gebruld. Na een vermoeiend stuk gaan kwam ik aan op de plaats waar er een gite was. Leo zat in het midden van het dorp. Na wat rondvragen bleek dat er helemaal geen gite was, alleen een veel te dure chambre. Dus zijn we verder gegaan. Nog 6 km erbij! Uiteindelijk zijn we vermoeid aangekomen op een camping in … waar we direct water en stoelen kregen en vous êtes fous! Daar hebben we
Spaghetti en ravioli klaargemaakt en nog een babbeltje gedaan met Walter. Een Duitser die fietst naar Santiago op een fatbike. Het is een soort mountainbike met heel brede banden. En dan zijn we in onze tent gekropen en goed geslapen.

20130712-191034.jpg

20130712-191051.jpg

20130712-191102.jpg

Leave a Reply

