Standard

Deze morgen zijn we vertrokken met de temperatuur al op 18 graden in de schaduw. Dat beloofd! In Espalion hebben we wat inkopen gedaan omdat da Franse winkels alleen op maandag voormiddag open zijn. En daarna hebben we gewoon gegaan. Stappen in de hitte. Chaud, chaud, chaud. Dat is hetgeen dat de meeste Franse pelgrims zeiden wanneer je hen vroeg hoe het was. Op een gegeven moment was het zelfs zo warm dat de rubber van mijn wandelstokken smelte op de asfalt. Voor de rest niet zo’n speciale dingen meegemaakt. Gaan en afzien in de hitte🙂. Daarnet heb ik hier in de gite nog een leuke babbel gedaan met een Engels koppel en ook met Peter, die hier ook verblijft. De gite hier is wel super, overal wifi, een zwembad, goede kamers en dat voor 14,5€. Is nice.

Zo ik ga het hierbij laten. Vandaag stond er bijna 190 km in totaal op de teller. Dat is een gemiddelde van 31 km per dag. En dat voor de eerste week, ni slecht zeg ik dan!

De afstand van gisteren was iets van een 32 km.

Bon nuit!

20130708-213033.jpg

20130708-213046.jpg

20130708-213025.jpg

4 thoughts on “

  1. week 1 zit er al op! amai wat gaat dat snel. 190 km dat is niet niks! goed gestapt amai. Hier is het nu ook warm, warm, warm. en dat blijft voorlopig nog zo de hele week, joepie dat werd eindelijk tijd. verder gaat alles hier zijn gewone Lilse gangetje (geen spannende dingen dus). geniet van je nachtrust en morgen weer met nieuwe moed op stap.
    veel succes, we kijken weer al uit naar je volgende verslag. vele groetjes Charlotte en Dave

  2. Ja gorris goe bezig ! Week 1 zit erop hopen da die andere weken even rap gaan eh. Welle lezen altijd uw blogs maar we reageren nooit dus, ik dacht ik reageer is🙂 Mer ik weet ni wa zegge :p Nog heel veel succes de volgende kilometers😉 Groetjes het ‘t kot

  3. IK heb het boek gelezen op weg naar Comostela van Arnout Houben, ‘s avonds lezen we jou blog en ik moet zeggen je begint al een echte Lilse Arnout Houben te worden.
    Tof om te lezen. KNAP wat je doet.
    Op je 18 jaar dit doen chapeau. Je zal nog dikwijls vloeken, denk ik (in’t Duits is dat , verdammt , Küsse meine Bälle , nondejou , dan vertsaat deje duits u ook)
    Maar nu al een knappe prestatie
    Groetjes, Steve , Chantal , Jorne en Lender

  4. Hey Mathias,

    Wij volgen jou hier ook op de voet, super wat je allemaal al gedaan hebt, we bewonderen jou nu al!
    Goe bezig!!

    Groetjes
    Joris – Suzy en kleine Wannes!

Leave a Reply

