Standard

Zoals je misschien al weet ben ik van plan om deze zomer er op uit te trekken. Ik ga namelijk de welbefaamde route volgen naar Santiago de Compostella. Ik vertrek in het historische vertrekpunt Le Puy. Vanaf hier zal ik grotendeels de GR 65 volgen die mij tot Saint Jean Pied de Port zal leiden. Vanaf daar zal ik de multiculturele stroom volgen die me leidt tot Santiago.
Op deze blog kan je al mijn avonturen en ervaringen lezen en hierop reageren. Dit is voor mij ook een stimulans om mijn tocht tot een goed einde te brengen.

Vele pelgrims groeten

Mathias

5 thoughts on “

  1. amai dat gaat een heel avontuur zijn! tof idee zo kunnen we vanop een afstand meegenieten. Dave had eerst gezegd om is langs te komen maar met mijn toch wel steeds dikker wordende buik is dit niet zo’n verstandig idee. Maar zo kunnen we je toch wat moet aanpraten moest het nodig zijn. We wensen je alvast een heel toffe reis, wees voorzichtig! groetjes Charlotte Dave en …

  2. Het zal een onvergetelijke belevenis worden. Een tocht die je nooit meer zal loslaten. Ik wens je een gulzig sobere tocht. Een zintuigelijke genotservaring in het kwadraat! Ontmoetingen die je inspireren en je deugd doen. Een pelgrimstocht die je nog sterker in het leven zet. Ik volg je.

  3. Mathias ,we wensen je een pelgrimstocht met heel veel geluk,een goede gezondheid en vriendschap van iedereen uit die je graag hebben,het is dan allemaal wel op afstand maar ook wij zullen je vast en zeker steunen bij deze moedige belevenis voor je,je mag best trots zijn op jezelf om op zo’n jonge leeftijd zoiets te ondernemen en dan nog het gemis mee dragen van je liefke die je nog langer zal moeten missen,maar ,jullie kunnen dat ,en als je terug bent sta je vast en zeker nog sterker in het leven.We zijn heel blij dat ons Melissa zo iemand als jou is tegengekomen,veel geluk en moed !Groetjes van Wim en Belinda,Ben

Leave a Reply

